dinsdag 9 juli 2013

Donut knot maken


Heeii,

Ik zag bij de Claire's een (ehh, ik heb geen idee hoe dat heet dus ik noem het maar een donut 'knot') hangen en ik vond het eigenlijk wel een beetje op een panty lijken... Dus heb ik het geprobeerd te maken met een panty en het gaat prima!

Als je wilt weten hoe, moet je snel verder lezen!













Wat heb je nodig?
- Een schaar
- Een panty(kous) of sok (het moet wel ong. dezelfde kleur als je haar zijn)



















Stap 1:
Je pakt de panty of sok en begint hem van boven naar de beneden op te rollen.

Stap 2:
Als hij opgerold ik heb je als het goed is nog een stukje over. Dat stukje moet je eraf knippen.

Stap 3:
Je doet de donut in je haar en tada! Als je niet weet hoe je de donut in je haar moet doen, kun je het even op YouTube opzoeken.

Ps. Hoe je dat strikje boven de donut knot moet maken, leg ik waarschijnlijk in het volgende bericht uit!

xxx Anne





Geen opmerkingen: