zaterdag 20 juli 2013

Mobielhoesje Naar Jou Maten



Hey,
Mijn moeder heeft een paar maanden terug een nieuwe mobiel
voor haar verjaardag gekregen.
Maar je kon in Nederland
bijna geen hoesjes krijgen voor die mobiel.
Dus toen had mijn moeder
een 'all-round' (ik weet niet hoe je dat anders moet zeggen) hoesje
gekocht bij de Action.
Hij paste erin, maar het touwtje was te kort.
Toen heeft ze een leuk idee bedacht om het op te lossen!










Wat heb je nodig:
Een lintje
Klittenband
Een knoop
Naald
Draad

Wat moet je doen:
De volgorde van de cijfers kloppen niet helemaal. De volgorde is eigenlijk: 5, 3, 1, 2, 4.
Ik doe het in stappen en zet de cijfer van de foto erachter.

Stap 1: Maak je lint naar maten van je mobiel. Handig is als je het lint even vast houd op je plek waar je het aan de binnenkant wilt (lees deze zin goed door) en je mobiel erin doet. En houd dan nog een stukje open voor de sluiting en knip het dan af. Foto 5
Stap 2: Maak dan een gaatje erin (bij die van mijn moeder zat die er al in, alleen moesten we die nog wat groter maken), kijk of het past en doe het erdoorheen. Foto 3
Stap 3: Maak het lint vast aan de binnenkant. Foto 1(de foto is niet helemaal mooi)
Stap 4: Maak het klittenband vast aan je lint en aan je mobielhoesje. Foto 2&4
Kijk even of alles goed zit en klaar!

XxxxCornelieke





Geen opmerkingen: