woensdag 10 juli 2013

Miniinthebox #1

Hee,
Een paar maandjes geleden, kwam ik op een site terecht, waar ik van dacht is dit een grap?
Allemaal super goedkope spullen/sieraden/telefoonaccessoires etc. !

Wil je weten wat ik besteld heb? En of er ook nog minpuntjes aan de site zitten?

Lees dan snel verder!

Miniinthebox:

Pluspunten:
- Het is super goedkoop!
- Er zijn echt hele leuke dingen!

Minpunten:
- De verzending duurt wel een aantal weken, tenminste dat was bij mij ; )
- Er staat als je boven .. euro betaald ''gratis versnelde verzending'', maar wij moesten aan de deur nog eens 20,- betalen. Je kan dus beter onder dat bedrag blijven!

Mijn aankopen:
''Fototoestel ring''
Hij ziet er super leuk uit, een beetje ''vintage'' achtig! Hij past goed en ik ben er helemaal blij mee!











''Appeltjes ketting''
Super leuke en vrolijke ketting, niet te groot. Het 'draad van de ketting' is niet heel erg lang. Een leuke ketting die goed te combineren valt!






















''Uilen oorbellen''
Hele leuke oorbellen, ze zijn wel iets aan de zware kant.

''Brillen ketting''
Deze is eigenlijk van m'n zusje, maar ik vond hem echt heel erg gaaf! Het is een metalen bril, die dus niet zomaar breekt. Echt een aanrader!




















''Papegaaien oorbellen''
Vrolijke oorbellen. Ze waren kleiner dan ik had verwacht! Maar dat vond ik juist wel fijn!

''Brillen ring''
Felle, vrolijke ring. Hij viel wat tegen, want je ziet de 'stang' van de ring zelf door de bril heen. (zie foto)

De rest van mijn aankopen zien jullie in een 2de bericht! Vonden jullie het leuk?

-x-x-x- Lidewij