zaterdag 6 juli 2013

Kussenwand Maken


Hey,
Een tijdje geleden heb ik mijn kamer veranderd.
Ik had mijn behang aangepast op mijn accessoires.
Ik heb het rustig gelaten, zodat ik met accessoires er op los kon gaan.
Maar er miste nog iets.
Toen bedacht mijn moeder om een kussenwand te maken!

Wil je weten hoe ik het heb gedaan en hoe het eindresultaat is geworden?
Lees dan verder!




Ik heb samen met mijn moeder zitten kijken naar kussentjes en omdat het onderhand herfst was hebben we tuinstoelkussens genomen die voor de zomer waren. Ze waren een stuk goedkoper!
Ze waren nog wat saai en toen hadden we het idee om de kussens te bekleden met spijkerbroeken en stofjes van 'de oude style'.
Het was al een heel gedoe om die kussentjes in te delen qua stof en lintjes, maar dan moesten ze ook nog gemaakt worden!
Mijn moeder heeft al het naaimachine werk gedaan.
We hebben ook een achterkant gemaakt voor als ik het wil omwisselen. Heel veel dingen zijn mis gegaan, maar toch goed gekomen!
Toen hebben we er nog hangertjes erop gemaakt zodat ik ze kan ophangen aan de buis.
De buis hebben we bij de Gamma vandaan.

1. De oude spijkerbroek van mijn zus geweest
2. De hangertjes (ik weet niet hoe ik ze anders moet noemen!) waar ik mijn kussens aan het opgehangen.
3. Alle kussentjes bij elkaar
4. Zie links het oude overhemd van mijn vader.

XxxxCornelieke



Geen opmerkingen: