zaterdag 29 juni 2013

Kapotte Oogschaduw Maken


Hey,
Heb je ook dat probleem dat je oogschaduw gebroken is?
Nou, ik in ieder geval wel.
Ik vind het heel erg irritant!
Ik heb een beetje gekeken op internet en zitten te zoeken hoe ik het kon maken.
Ik heb een super handige manier gevonden.
Wil je het weten? Lees dan verder!



Wat heb je nodig:
Omdat ik kleine vakjes heb een 1 eurocent
Servetje of iets dergelijks
Alcohol

Wat moet je doen:
In mijn geval is mijn kleurenpalet van de MAX Make-Up
van de Action kapot.
Het zijn erg kleine vakjes dus ik gebruik een 1 eurocent.
Doe een paar druppeltjes van de alcohol op je oogschaduw. Niet al te veel.
Leg daarop een servetje of wc-papier bijvoorbeeld.
Leg daarop een muntje.
Druk erop tot het mooi plat is.
En dan is het klaar! Echt super simpel!


XxxxCornelieke













Geen opmerkingen: